Barcelona

Hej finingar.

Nu är det en vecka sen Anna och jag åkte till Barcelona. Vi kom hem igen i söndags kväll men jag hade gärna stannat typ forever. Så himla fin och rolig och bra resa på alla sätt och vis. Vilken stad! Vilken shopping! Och vilket väder sen! Strålande sol, shorts, linne och fräknar. Precis vad jag behövde så här i slutet av mars när man börjat bli rätt less på minusgraderna. När det gäller turistingen så gjorde vi nog nästan allt man borde göra. Vi såg fina parker, vackra byggnader, gick på stranden, handlade i saluhallen, var vid Camp Nou, åkte turistbuss, åt både tapas och paella, drack sangria, shoppade för mycket och NJÖT. Funderar ni på att ta en weekend någonstans så röstar jag starkt på Barcelona. Vi bodde väldigt bra också, billigt och centralt. Vi var lite oroliga innan för vad vi skulle mötas av när vi kom fram till hostelet men blev verkligen positivt överraskade. Så undrar ni var man kan bo bra så titta HÄR.

Nu tycker jag att det är dags för lite bildregn.















Det var det.

Tack Anna för världens bästa studentpresent! Nu taggar jag vidare för nästa roliga sak i kalendern, nämligen att Malin kommer hem på söndag och Johanna likaså nästa vecka! Hur bra?!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jaaa fika snart! jag ska bara överleva min tenta som jag har om en vecka, okii? ska du springa några tävlingar i vår? men du är väl fortfarande pluttinutt o springer 20? ;) hihi, skojade bara.

men sjukt snygga och fina bilder! blir sugen på att åka jag med!

2011-03-30 @ 22:06:18
URL: http://mmmatilda.blogspot.com
Postat av: Johanna

Gud vad kul ni verkar haft det och vilka härliga bilder:-) Whii snart ser vi!

Puss & kram fina du

2011-03-31 @ 03:41:22
Postat av: ellen

weyy fostagangen man e lite avis :P ser udnerbart ut. tankte pa dig hela dagne igar, vet itne varfor! pusss

2011-03-31 @ 05:55:45
Postat av: Anonym

Fin du var på bilden framför vattnet!

2011-03-31 @ 13:49:33
URL: http://vartduvillsafortdukan.blogg.se/
Postat av: malin

It looks amazing! see you soon honey :)

2011-03-31 @ 15:30:14
URL: http://liteommalin.blogg.se/
Postat av: Klara

Fina ni är allihop! :) Och Matilda, det där med springandet blir det nog inte så himla mycket med efter min vinter. Eller klart jag ska springa men kanske inte j-cuper & sånt seriöst ;) Men fika spikar vi snart!

2011-04-01 @ 23:28:57
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0