en bättre tisdag

Hej på er.

Idag har varit en väldigt fin dag förutom VM-fiaskot på herrarnas 15-kilometerslopp. Blir irriterad och ledsen över att vallateamet hittills i detta VM har gjort den ena missen grövre än den andra. Tråkigt att landslaget inte får visa vad dom kan när det verkligen gäller! Förutom detta lilla missöde har som sagt dagen varit fin. Jag har nämligen varit en sväng in till stan och kollat i lite affärer och sen mötte jag upp min gamla vän John för att gå och käka middag. Det var, precis som alltid, skitkul att träffa honom! Är det någon jag ska se till att träffa oftare är det minsann han för i dagsläget är vi tyvärr alldeles för dåliga på det. Hur som helst en jätterolig kväll med god mat och trevlig sällskap!

Och vet ni? Imorrn fyller jag år. Tjugo år dessutom! Så himla skojjigt tycker jag. Jag är väl inte direkt lika pirrig som man var när man var liten men det kanske man inte kan räkna med längre. Ska hur som helst bli väldigt kul och framförallt skönt att äntligen bli tjugo. Kunna gå på systemet liksom. Tjoho!


(så här såg jag ut innan jag åkte till stan. det ser ut som jag har värsta läppstiftet på mig men så var inte fallet. lite läppglans utan färg och sen vet jag inte riktigt vad som hände.)

Nu ska jag nog hitta på någonting roligt innan jag ska gå och sova och vakna som en tjugoåring i morgon. Tihi. Puss på er fina ni.

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag är ta mig sjutton först här också: grattis på födelsedagen! ;D

2011-03-02 @ 00:18:19
Postat av: Matilda

Grattisgratttttis! :D

2011-03-02 @ 09:07:39
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0