hej kompisar!

Den här kvällen har känts lite som världens längsta. Klockan är bara tio och ja, jag trodde den var betydligt mycket mer. Ganska fin upptäckt ändå när man inser att man "får mer tid" än den man trodde man hade att göra med. Sitter och föräter mig på M&M´s. Alltså hur gott?! Mamma och pappa har varit i Toscana och som sig bör köpt med sig en påse av detta fantastiska till mig. Inte lika okej dock att jag tryckt i mig nästan hela påsen på två dagar. Speciellt inte nu när jag äntligen kommit igång med träningen och tänkte bli lite sund innan sommaren. I wish.. Äsch, livet är väl till för att njutas? Visst?

Imorrn har vi förresten rövarfest på jobbet. Alltså personalfest. Tror det kan bli kul! Jag ska vara Undis (Birks mamma) och är väl rätt okej nöjd med min outfit. Vet dock av egen erfarenhet att mina kära kollegor går in rätt bra för det här med utklädnad dom också så vi får väl se hur jag står mig. Skönt med lite kalas och helg i vilket fall. Annars känns det väl mest som att allt är en enda nedräkning till sommaren nu. Lediga dagar, varma kvällar och roliga saker. Hela jag har myror i brallorna. Men snart så. Nästa vecka är i och för sig en kortvecka också. Jobb måndag-onsdag och sen kommer Agnes och stannar över helgen. Den tjejen alltså, som jag längtar!

Himla massa längtande med andra ord men det är så jag gillar det! Nu blir det spikmatta och sova säng.

P.S köpte ett fett snygg bikinitopp på H&M igår. Skulle vilja visa men vill inte photobootha en sån bild.. Ni har säkert sett den på busshållsplatserna förresten. Brun, rosa, svart och lite orange med dragkedja fram. Kommer bli finemang i Kroatien tror jag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0