Säg hej till min nya kompis!

Skriver härmed mitt första inlägg på min splitternya Macbook Pro 13". Känns rätt fett. Det gör inte plånboken men det är en annan femma. Tror att macen och jag kommer ha många fina stunder tillsammans framöver. Är redan lite spattig för att den är så fin. Silvrig liksom,  och självlysande. Ascoolt. Som grädde på moset var jag just på ICA och hämtade ut en påse kanelbullar och ett paket kaffe. HELT GRATIS. Är inte det fantastiskt så säg. Tror jag ska fira datorköpet med en liten bulle minsann. Sen ska jag hänga lite med Lovisa på Campushallen. Idag blir det visst bosu. Låter skumt men det blir säkert skoj.

Bjuder som sig bör på en photo booth-bild innan jag går:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0