tenta-ång-häst

Vi har tenta på marknadsekonomins grunder på fredag vilket innebär att de resterande timmarna innan fredag kl 14 mestadels kommer ägnas åt hetsigt och ångestfyllt tentapluggande. Ser inte fram emot det. Alls. Är fortfarande i Stockholm och det går väl sådär att försöka plugga effektivt själv. Men jag och mamma ska se Melissa Horn på Cirkus ikväll så det får det vara värt. Men efter ikväll längtar jag bara tills på fredag kl 19 då den här skiten är över. Då har jag skrivit min sista tenta innan jul och kan bara njuta och göra massa mysiga saker innan jullovet börjar den 16e. Förhoppningsvis under det också såklart. I helgen väntar luciakravall i skolan och nästa vecka är det halv8 hos Fredrik, Deportees på torsdagen och sen kommer Agnes över helgen. Så visst finns det saker att se fram emot. Ska bara sätta den här tentan först.

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-28 @ 20:50:22
URL: http://missalicia.se
Postat av: AGGE

KÄMPA KLARA !!!!!!!!! det blir bra sen............STYRKA skickar Agge <3<3<3

2011-11-28 @ 21:07:34
Postat av: mamma

Håller alla tummar,men du vet att du är bäst hur det än går! Kram mamma

2011-11-29 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0