Ettans tackfest

Så här såg det ut förra onsdagen på ettans tackfest som vi anordnade för våra faddrar.


Grabbarna var taggade på paintball


Jag & Thea också..

Bästa gyckelgänget!










En oerhört skojjig dag, kväll & natt! Sen att vårat gyckel gjorde succé och kan ha varit något av det roligaste jag gjort gjorde ju inte kvällen sämre direkt. Har en film från kalaset som jag ska försöka få in men den trasslar lite för tillfället. Nu ska jag mysa i soffan och sen gå ut i det fina vädret en sväng med Lisa. Ikväll blir det brännboll och kravall. Pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Woopwoop! Bästa gycklet!!

2011-10-10 @ 20:55:00
URL: http://polcandy.wordpress.com
Postat av: Anonym

Faaaaaaaaaaan vad kul ni verkar ha!!! :D:D

2011-10-13 @ 04:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0