ett litet hej från soffan

Trött söndag. Oerhört rolig hattfest hos Anders igår kan nog vara anledningen. Idag har jag städat allt som går att städa i min lilla lya och hjälpt Thea att flytta. Så nu är det bara jag här igen. Känns lite tomt efter två veckors samboskap. Tur att mamma och pappa tittade förbi en sväng så jag fick stilla mitt sällskapsbehov lite. Bjöd förresten mina kära föräldrar på mitt livs första lasagne. Och den gick hem! (sa dom i alla fall..) Mycket nöjd är jag minsann. Och golvet är fullt med nyplockad svamp (tack mamma!) som ligger på tork. Dagar som denna känns det här verkligen som ett hem.

Nu peppar jag för några timmars sista slit med grupparbetet som ska vara inne imorrn kl 12. Precis vad jag inte är sugen på att göra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0