måndag



Hej kompisar!

I fredags skrev jag min första riktiga tenta som förhoppningsvis gick ganska okej. Vågar absolut inte ropa hej förrän resultatet kommer men jag håller alla mina tummar för att jag blir godkänd. I helgen har vi kalasat varje dag och haft det hur kul som helst. Som vi brukar med andra ord. Är så glad över att jag har hittat så många härliga människor att hänga med här! Idag är vi lediga så jag har spenderat morgonen med en långfrukost framför skype med Linnea i Australien. Det var så roligt att äntligen få prata med henne igen. Sjukt bra start på dagen! Nu spelar jag gitarr och ska hänga lite tvätt. Snart ska jag möta upp gänget hemma hos Micke för lite gyckelträning till faddrarnas tackfest på onsdag. Sen ikväll har jag tänkt träna lite spinning också (ÄNTLIGEN!). Vore skönt om jag kunde komma igång som vanligt med den saken så snart som möjligt..

Hoppas ni mår bra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Saknar dig galet!

Vi ses i helgen!:D

2011-09-26 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0