onsdag

Kom just hem från ännu en sjukt värd kväll. Satt hela dagen idag i skolan och pluggade så jag, min vapendragare Thea och Carl-Johan tyckte vi var värda något roligt ikväll. Efter många om och men slutade det hela med öl och bowling (och tacos!) nere vid Stångån. Allt för endast en hunka. Så himla bra och kul och trevligt på alla sätt. Sen att jag satte personligt rekord (tror jag i alla fall) och fick 153(!!) på en serie gjorde ju inte kvällen sämre.

Nu väntar John Blund. Föreläsning kl 8 imorrn och sen blir det Leviathan hela dagen lång. Har ni tur kanske ni kan få en liten guidad tur i min lägenhet imorrn också. Puss & gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej älskade babe!

Fan för mig!! Jag skulle ju ringa dig igår.. men det gjorde jag aldrig.. gör ett nytt försök snarast!

Kul att du mår bra, att det var mysigt igår och att du fick in dina strikear. haha. Jag vet nog att du är en jävel på bowling :)

Ha en bra dag.. jag brummar mot Sm idag, ringer dig då <3

2011-09-15 @ 09:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0