Welcome to my crib

Jag tänkte att det var dags att visa er runt lite. Häng på bara!

Går man in i hallen ser det ut lite så här.

Välkommen, jo man tackar!

Öppnar man sedan dörren och kikar in på toan möts man av det här.

och det här.

Går man sen ut i vardagsrummet/sovrummet/matsalen möts man av detta. Helt okej mysigt om ni frågar mig. Har tänkt att måla ramarna över soffan svarta också någon gång. Det vore fint.

Från andra sidan rummet ser det ut så här. Ser nu att det är väldigt tomt på väggarna ovanför sängen men jag har en jättefin bild på mig och Ellen som jag vill ha där. Note to self: fixa det!

Vardagsrum.


Sitter man i soffan ser det ut så här. Notera alfapetet under bordet som vi köpte till vår vin- & spelkväll förra veckan. Så himla bra investering!

La cucina.

Lite matlagningsutsikt.

Och där hade vi gått varvet runt. Måste säga att jag är väldigt nöjd över mina 27 kvadrat. Ganska mysigt och det känns liksom verkligen som mitt på något vis. Knäpp men ganska rolig känsla.

Kommentarer
Postat av: Elise

Åhh vad fint du har fått! :-)

2011-09-15 @ 17:39:03
Postat av: Agneta

Superfint Jag blir verkligen "imppad" LYCKA TILL !

2011-09-15 @ 21:07:31
Postat av: Anna

Jättefint, Klara! Nu ser jag fram emot en besökstur och provsmakning av både innehållet i den rosa förpackningen på kökshyllan och en nypressad cappucino från maskinen ;)

2011-09-15 @ 23:51:08
Postat av: Karin

Fint du har det! :) Förstår att du trivs. Förresten, vad är det för soffa du har? Är det Karlstad från IKEA?

2011-09-16 @ 08:51:09
Postat av: Klara

Tack fina ni! Kom allihop vettja så bjuder jag på både bullar, champagne och cappuccino! :)



Karin, när det gäller soffan så har du helt rätt. Karlstad 2-sits i färgen mellangrå. Visst var det en sån modell Jonas också hade?



Kram på er!

2011-09-16 @ 11:18:14
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, vad fint! Mest imponerad av duschdraperiet och det härliga fotografiet i köket.. Jag vill komma och hälsa på dig NU och kika live!

2011-09-16 @ 21:35:04
Postat av: Matilda

Vad fint :)

2011-09-18 @ 11:35:38
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0