Min helg

Intervjun i fredags kändes bra så nu är det bara att hålla tummarna i veckan och vänta på besked. När jag skyndade igenom Tyresö hann jag med en snabbkaffe med världens bästa Ellen också. Hon är så bra bara, blir varm i hjärtat varje gång jag träffar henne. Tycker det är så synd att många av dom jag tycker så himla mycket om är utspridda över hela världen. Men det är väl så när man börjar bli stor antar jag. Ens bästa vänner finns inte alltid i samma klass eller på samma träning som de gjorde när man var liten. Fint att man har kvar varandra trots det.

Helgen har fortsatt i samma fina spår efter intervjun med att jag satte mig i bilen hemma i Älta och körde ner mamma, Nora, moster och kusin till min lägenhet här i Linköping. Sen har vi bara myst och haft det bra. Vi har gått i Gamla Linköping, fikat, shoppat, druckit vin och ätit fantastisk sushi på Shin Nori. Matorgasm deluxe för inbitna sushiätare som oss!

Idag åkte gänget hem och jag har haft en ordinary söndag med mig själv. Städat, tvättat, handlat och tränat. Nu målar jag naglarna, tittar lite på Shutter Island och lyssnar på fin musik. Just as it should be med andra ord.

Tack för den här helgen! Nu blir det bildregn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0