avtryck.

Jobbet idag var ett helvete. Helt seriöst. Barnen skrek, slogs och vägrade lyssna. Mitt tålamod rann av mig lika lätt som vatten på en and och sen var den dagen i princip förstörd. Träningen som jag fick panikhetsa till direkt när jag slutade var i och för sig väldigt kul och skön så helt världelös har dagen inte varit. Dock hamnade jag här nu, med tekoppen i handen och ledsamhetslistan på play. Mysigt? Visst. Ledsamt? En aning. Självförvållat? Både ja och nej. 

Blir bara så trött ibland. På allt och inget. På saker som förut var ens allt men idag inte betyder ett skit längre. På att det fortfarande känns så jäkla mycket i hjärtat ibland. På människor som sätter sånna avtryck som aldrig kommer suddas ut. Hur mycket man än ville att dom skulle göra det.

Trött på att det är så mycket som känns så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram på dig klara!



hur jobbar du på måndag? är i sthlm då nämligen..



2010-09-14 @ 23:09:25
URL: http://liza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0