stop and stare



Borde sagt så till killen jag såg på bussen idag. Jag tittade kanske lite för mycket men kunde bara inte hjälpa det. Vi har åkt samma buss några gånger nu de senaste veckorna och jag beter mig nog likadant varje gång. Ni vet när man känner att den andra känner att man tittar och att den personen tittar tillbaks? Eller när man tänkte att man skulle snegla lite i smyg och får en ögonkontakt som man inte alls var beredd på? (Nu får ni inte tro att jag käkar blängsylta varenda dag. Ni kan vara lugna, han verkar uppenbarligen vara likadan.)

Undrar vem han är och vad han gör på dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fråga

2010-09-19 @ 12:28:17
Postat av: julia

fråga! sätt dig brevid honom! värsta fina grejen. puss

2010-10-08 @ 00:39:09
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0