21a april

Hej kompisar.

Ibland förstår jag mig inte på livet. På varför vissa människor har sån jävla otur medan andra glider på en räkmacka tills dom är åttio. Det finns ingen rättvisa här i världen och det gör mig bara så himla ledsen.

Den här veckan har mitt liv vänts upp och ner och ut och in och jag vill bara vakna upp ur denna mardröm. Ni kanske inte hör så mycket från mig här på ett tag, eller så gör ni det, jag vet inte. Men vissa saker känner jag helt enkelt är för ömtåliga för att dela med dom som inte står mig och min familj nära. Ni får hur som helst gärna hålla tummarna för att allt går bra.

Ta hand om er så länge. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vet inte vad som har hänt, men skickar en cyberkram iallafall <3

2011-04-22 @ 10:56:05
Postat av: Johanna

Som du vet finns jag alltid här vännen<3 ring när du vill!

Puss

2011-04-22 @ 22:56:02
Postat av: Ida

kram klara livet kan vara orättvist, fan vad det suger! KRAM!

2011-04-25 @ 22:26:35
URL: http://idaho.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0