lots of love

lelove

Är tillbaks i Linköping igen och det känns så bra i magen. Jag vet inte riktigt vad det är som gör det men det ligger något slags lugn över allt här. Jag känner mig lugn. Trygg. Har haft en lång dag i skolan med tentaplugg, gick och tränade och kom sen hem för att en stund senare få sällskap av två fantastiska tjejer. Några timmar med te och prat och nu har dom nyss gått och jag blir bara så varm i hjärtat. Varm för att jag har träffat så otroligt fina människor här. Trodde nog inte att jag skulle göra det på det här sättet. Hoppades självklart på att jag skulle träffa nya roliga personer att hänga med men kanske inte riktigt att man kunde komma varandra så nära på så kort tid. Trodde inte att det kunde vara så äkta.

Är det inte himla fint ändå? Att världen förhoppningsvis är full av fantastiska människor som man inte har träffat än.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du är fantastisk!

2012-01-11 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0