älskade vänner

Jag vet inte riktigt vad jag har för mig om dagarna men livet har varit lite för bra för att slösa bort framför datorn den senaste tiden. Förra helgen hade jag en liten minisemester i Göteborg med världens bästa tjejer och i fredags fyllde jag år. Kan ha haft den bästa födelsedagen på väldigt länge. Firade med brunch med älskade klasskompisar (som kom 8 pers och sjöng i stämmor utanför min dörr, hur fint?!) på dagen och middag med älskade orienteringskompisar på kvällen. Öppnade brevlådan när jag kom hem sent på födelsedagen och möttes av både paket och flera kort. Satte mig i soffan och grät en skvätt när jag ännu en gång insåg hur fantastiska människor jag har i mitt liv. Måste ibland nypa mig lite i armen för att förstå att det verkligen är på riktigt. Att ni som är så himla fina är en del av mitt liv. TACK älskade fina vänner för att ni låter mig vara en del av eran vardag. Ni betyder så mycket att det ibland kokar över lite av all kärlek. Precis som det gjorde i fredags.

De senaste månaderna har kanske inte alltid varit de roligaste, men just precis nu har jag så mycket som jag är glad över i mitt liv. Så mycket fint. Det är det som är så himla viktigt att komma ihåg. De här stunderna. De här människorna. Vill stoppa alla fina känslor i en liten ask och plocka fram när allt inte känns lika fint som idag.

Lite så här såg det ut i Göteborg:

♥!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åå vad härligt att höra att du känner dig på topp! Kul med bilder från göteborg också, men jag vill se och höra en massa mer.

Saknar dig vännen, och önskar att även ja kunde vara en del av allt de här fina.

2012-03-06 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0