live love laugh

Idag har jag haft långa telefonsamtal med flera av mina närmsta vänner. Och med min mamma. Och en annan fin tjej hängde jag med hela eftermiddagen i skolan. Allt det här gjorde att jag när jag nu satte mig i soffan med datorn i knät bubblade jag nästan över av kärlek. Att dom här människorna finns där för mig hur jobbig och gnällig jag än må vara ibland, det är dom som lyssnar när jag behöver det, som ler när vi dansar på ett trångt dansgolv, som kramas och skrattar och lever. Med mig, i mitt liv. I vårt liv. Fina älskade ni. Jag vill ge er så mycket. Helst av allt vill jag nog ha en jättestor fest med alla mina favoritpersoner, god mat, bra musik och en varm sommarnatt.

Helst av allt vill jag att ni alltid ska vara med mig.
Man kan ju inte bli annat än kärleksfull när man möts av sånt här under träningsrundan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0