en torsdag fyra år senare

Hej älsklingar.

Hur mår ni? Jag saknar er lite tror jag. Saknar bloggen lite. Att skriva ofta och mycket. Ska försöka ta mig tid till det ibland. För både er och min egen skull. Är så himla roligt att gå tillbaks och titta på vad man gjorde för 1, 2 eller kanske till och med 4 år sen. Har bloggat i fyra år nu. Så himla länge när jag tänker efter. Så mycket som hänt under dessa år.

Det här är lite vad jag har ägnat mig åt vid den här tiden fyra år tillbaks i tiden:

13 april 2008

12 april 2009

14 april 2010

13 april 2011

Idag är jag i Linköping och mår bra. Jag har haft en fin dag i skolan med ett intressant seminarium om EU och ska snart iväg och sitta barnvakt åt tre små sötnosar i Linghem. Har nämligen gått och blivit med jobb 1-2 kvällar/vecka vilket inte kunde kommit lägligare! Hur bra som helst. Kommer dessutom få en fet skatteåtebäring i juni så förhoppningsvis blir det inte lika många fattiga dagar framöver.

Annars då? Solen skiner, det är i princip vår och jag hade en jättefin påsk hemma med familjen och släkten ute på Muskö. Älskade Muskö, det är så himla fint där att jag blir helt varm i hjärtat. Titta bara:

♥!!

Nu: mot jobbet! Puss fina ni.

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt att ha dig hos oss i påsk! Älskar dig! Mamma

2012-04-14 @ 20:49:57
Postat av: Hannah

Ser härligt ut!

2012-04-19 @ 14:00:17
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0